• 09125724840
  • 021-33255925
  • تهران

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برش بتن با سیم برش

برش بتن با سیم یکی از روش های نسبتا جدید برای انجام پروژه های برش و تخریب بتن است. در این روش از دستگاه برش سیمی بتن استفاده می شود. این دستگاه دارای یک سیم الماسه است که با توجه به سختی بالای آن برش بتن با سرعت زیادی انجام می شود.

برای برش بتن به این روش دستگاه با فاصله از مقطع برش قرار می گیرد. سپس با استفاده از کرگیری در دو طرف مقطع بتنی سوراخ هایی ایجاد شده و سیم الماسه از درون این سوراخ ها عبور داده می شود.

با آغاز به کار دستگاه و چرخش سیم عملیات برش آغاز شده و سیم الماسه عملیات برش بین سوراخ های ایجاد شده در مقطع را آغاز می کند.

برش تن با سیم برش

برش سیمی بتن یکی از روش های سریع برای برش مقاطع بتنی خصوصا در ابعاد گسترده است. با توجه به قدرت بالای این روش و عملکرد قوی سیم الماسه قطعات بتنی را می توان به این روش به آسانی و به شکل قالبی برش داد.

برش سیمی بتن البته محدودیت هایی نیز دارد که مهم ترین آن ها محدودیت اجرایی است. به عنوان مثال در فنداسیون بتنی به دلیل عدم امکان عبور سیم الماسه نمی توان از این روش استفاده نمود.

برش بتن با سیم برش
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ادامه مطلب
کاشت بولت در بتن چگونه است؟و چه کاربردی دارد؟

کاشت بولت در بتن چگونه است؟و چه کاربردی دارد؟

روش اجرای کاشت بولت بسیار حساس و دقیق است که بعد از اجرا باید نصب پلیت انجام گردد.
برای تمیز کردن سوراخ باید از دستگاه‌های دمنده‌های هوای فشرده استفاده کرد. وقتی عمق حفره از 250 میلی‌متر بیشتر باشد استفاده از برس فلزی الزامی است.