برش بتن با سیم برش

روش برش سیمی بتن

برش بتن با سیم برش یکی از روش های نسبتا جدید برای انجام پروژه های برش و تخریب بتن است.
در این روش از دستگاه برش سیمی بتن استفاده می شود. دستگاه سیم برش بتن دارای یک سیم الماسه است که با توجه به سختی بالای آن برش بتن با سرعت زیادی انجام می شود.

برای برش بتن به این روش دستگاه با فاصله از مقطع برش قرار می گیرد.
سپس با استفاده از کرگیری در دو طرف مقطع بتنی سوراخ هایی ایجاد می شود. و سیم الماسه از درون این سوراخ ها عبور داده می شود.

با آغاز به کار دستگاه و چرخش سیم عملیات برش آغاز می شود و سیم الماسه عملیات برش بین سوراخ های ایجاد شده در مقطع را آغاز می کند.

برش تن با سیم برش

برش سیمی بتن یکی از روش های سریع برای برش مقاطع بتنی خصوصا در ابعاد گسترده است. با توجه به قدرت بالای این روش و عملکرد قوی سیم الماسه قطعات بتنی را می توان به این روش به آسانی و به شکل قالبی برش داد.

برش بتن البته محدودیت هایی نیز دارد که مهم ترین آن ها محدودیت اجرایی است. به عنوان مثال در فنداسیون بتنی به دلیل عدم امکان عبور سیم الماس نمی توان از این روش استفاده نمود.

خدمات برش بتن توسط تیم هیلتیران
گروه تخصصی هیلتیران همواره پیشرو در عرصه مقاوم سازی بوده و با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی روز قادر است با استفاده از ابزار و ماشین آلات بهینه بتن های سازه ای و غیر سازه ای را در ابعاد و مقاطع مختلف برش دهد. اساسی ترین ویژگی برش بتن جلوگیری از عدم بروز آسیب ناشی از برش به سایر اعضای سازه ای می باشد.

خدمات برش بتن توسط گروه مقاوم سازان

گروه تخصصی مقاوم سازان همواره پیشرو در عرصه مقاوم سازی بوده و با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی روز قادر است با استفاده از ابزار و ماشین آلات بهینه بتن های سازه ای و غیر سازه ای را در ابعاد و مقاطع مختلف برش دهد. اساسی ترین ویژگی برش بتن جلوگیری از عدم بروز آسیب ناشی از برش به سایر اعضای سازه ای می باشد.
در واقع مهم ترین تفاوت موجود بین تخریب بتن و برش بتن توسط گروه مقاوم سازان همین ویژگی است که هیچ یک از مقاطع در اثر برش بتن نباید آسیب ببینند، همچنین تجربه تیم اجرایی از نظر رعایت مسایل فنی و کنترل الزامات HSE بسیار حائز اهمیت است. چرا که عملیات برش بتن علاوه بر ماشین آلات سنگین و تخصصی مانند دستگاه برش بتن و میلگرد قطعات مصرفی بسیار خطرناکی را نیز در بر دارد که شامل تیغه های برش، سیم برش، سگمنت های برش و … بوده که هر کدام از این اجزا در صورت بی توجهی به الزمات ایمنی می توانند حادثه آفرین باشند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
برش بتن با سیم برش
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.