برش بتن به روش کرگیری

برش بتن با دستگاه کرگیری

برش بتن به روش کرگیری یکی از روش ابداعی برای این کار است. کرگیری به فرآیند ایجاد حفره درون بتن می گویند.

معمولا از برش با روش کرگیری برای جدا کردن نمونه های استوانه ای از درون بتن و با هدف انجام آزمایش استفاده می شود؛ اما در شرایط خاص می توان از این روش برای برش بتن نیز بهره برد.

کاربرد دستگاه کرگیری بتن

مغزه گیری با دلایل متعددی در ساختمان سازی به انجام می رسد. از جمله این دلایل می توان به عبور لوله و اتصالات تاسیساتی ایجاد شکاف و نمونه گیری آزمایشگاهی و همچنین کاشت میلگرد و بولت در بتن و برداشت قسمت های اضافی بتن ریزی شده در پی و قسمت های مختلف ساختمان اشاره کرد. تعداد کرهای مورد نیاز بسته به نقشه های تاسیساتی و ایجاد شکاف و آزمایشات مورد نیاز متفاوت می باشد. دستگاه کرگیری بتن همچنین در نمونه گیری های معادن جایی که طول نمونه گیری ها به صدها و هزاران فوت می رسد کاربرد دارد.

جدا کردن قطعات بتنی با دستگاه های کرگیری

برای جدا کردن قطعات بتنی به این روش از دستگاه های کرگیری استفاده می شود.

با توجه به این که برای عملکرد صحیح دستگاه کرگیر باید پایه دستگاه با کمک انکر درون بتن محکم شود، پیش از آغاز کار مسیر برش مشخص و در فواصل نزدیک به هم سوراخ هایی برای نصب انکر ایجاد می شود.

این سوراخ ها برای نصب انکر باید به شیوه ای ایجاد شوند که بتوان با کم ترین تعداد سوراخ و با کم ترین نیاز به جایجایی دستگاه بتوان کرگیری را انجام داد.

کرها باید درون بتن به هم بچسبند تا بتوان قطعه بتنی را بدون مشکل برش داد. سپس محل دستگاه را تغییر می دهد و کرهای جدید ایجاد می شود.

برای اطلاع از قیمت های برش بتن با روش کرگیری با شماره ۰۹۱۲۵۷۲۴۸۴۰ آقای مهدی اکبری تماس حاصل فرمایید.

گروه مقاوم سازان

۵/۵ - (۱ امتیاز)
برش بتن به روش کرگیری
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.