کاشت میلگرد چیست؟

کاشت میلگرد توسط گروه مقاوم سازان

در پاسخ به سوال کاشت میلگرد چیست؟ می توان گفت یکی از تحولات مثبت و تاثیر گذار در اجرای سازه های بتنی امکان کاشت میلگرد در بتن می باشد.
نیاز به کاشت میلگرد در بتن به دلایل مختلفی به وجود می آید کاربردها: کاشت میلگرد جهت الحاق اجزا سازه‌ای جدید به سازه موجود (تیر-ستون-دیوار برشی و سقف) کاشت میلگرد جهت تقویت فونداسیون،تیر و ستون در ساختمان‌های بتنی.
کاشت میلگرد جهت مشکلات جابه جایی ستون های سازه های بتنی.
کاشت میلگرد جهت اضافه کردن ستون و یا تیر های سازه های بتنی امروز یکی معتبر ترین شرکت های تولید کننده چسب کاشت میلگرد در جهان هیلتی می باشد.
چسب های کاشت میلگرد هیلتی دارای مقاومت کششی در خوری می باشد که در جدول زیر ذکر گردیده است. از خصوصیات ویژه چسب کاشت میلگرد هیلتی، اجرای راحت و خصوصیات فنی بالای آن می باشد.
چسب های کاشت میلگرد هیلتی با وجود هزینه بالا امروزه در میان متخصصین و کارشناسان طرفداران زیادی دارد. که به علت اطمینان از کیفیت محصول مورد نظر می باشد.
از چسب کاشت میلگرد هیلتی می توان برای کاشت میلگرد در سطوح عمودی و افقی و کاشت میلگرد استفاده نمود.
چسب کاشت میلگرد هیلتی را می توان با استفاده از گان های مخصوص اعمال و اجرا نمود. چسبهای کاشت میلگرد هیلتی در بسیاری از پروژه های معتبر کاشت میلگرد استفاده شده است. برخی از موارد مصرف چسب کاشت میلگرد هیلتی استفاده برای برای نصب ماشین آلات ، گارد ریل ها ، بیس پلیت ها ، بولت ها و … می باشد. جدول تست کشش چسب هیلتی سایز بولت مقاومت کششی عمق کاشت mm mm ton 14 6.5 110 16 8 130 18 10.5 150 20 15 170 22 17 190 24 20 210 28 25 250 32 27 280

گروه مقاوم سازان پایتخت در خدمت شما عزیزان می باشد. شماره تماس : ۰۹۱۲۵۷۲۴۸۴۰- ۳۳۲۵۵۹۲۵

۵/۵ - (۳ امتیاز)
کاشت میلگرد چیست؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.